Verzendkosten

Alle bestellingen via onze webwinkel worden franco geleverd in Nederland (gratis levering) vanaf een orderbedrag van 35,- (excl. btw) Onder dit bedrag wordt € 10,- order/verzendkosten in rekening gebracht.

Online bestellen

snel en gemakkelijk:

  • Kies een artikel.
  • Voeg het artikel toe aan je winkelmandje.
  • Klik op de link ‘Afrekenen’ op de homepage of in de 'Mijn winkelwagen' inhoud.
  • Log in of maak een nieuwe account aan.
  • Controleer alle gegevens.
  • Kies een betaalmethode.
  • Klik op ‘betalen’ om de bestelling af te ronden.

Bestelstatus

bekijken

Wil je de status van je bestelling bekijken? Ga dan naar het besteloverzicht in je account en check de status van je bestelling.

annuleren

Het is mogelijk bestellingen te annuleren tot het moment dat deze door ons in verwerking zijn genomen. Neem contact op met de klantenservice om een bestelling te annuleren.

Veilig

betalen

Veilig en gemakkelijk betalen staat bij TP heftruckservice voorop.
Betaal u bestelling direct online met creditcard of iDEAL internet bankieren. Alle transacties worden afgehandeld binnen een beveiligde betaalomgeving, waardoor uw persoonlijke gegevens beschermd zijn tegen onrechtmatig gebruikt.

Betalen met

iDEAL

Maakt u gebruik van internet bankieren bij de Rabobank, ABN Amro, Fortis, ING of SNS Bank of een andere aangesloten bank? Betaal uw bestelling dan in uw eigen vertrouwde omgeving van internet bankieren met iDEAL. Betalen via iDEAL werkt eenvoudig:
  • Plaats de artikelen in je winkelmandje.
  • Kies voor betalen via iDEAL en klik in de betaalomgeving van MultiSafepay (de partij die onze betalingstransacties verzorgt) op het logo van jouw bank.
  • U wordt doorgestuurd naar de omgeving van internet bankieren.
  • Vul de ontbrekende gegevens in en betaal op de vertrouwde manier.
  • Het bedrag wordt van je bankrekening afgeschreven.
  • TP heftruckservice ontvangt direct een bevestiging dat de betaling is goedgekeurd.
  • U ontvangt per e-mail een bevestiging en uw bestelling wordt verwerkt.

Betalen met

credit card

Bent u in het bezit van een credit card? Betaal uw bestelling dan direct online met uw credit card.
TP heftruckservice accepteert Visa en Euro Card Master Card. Alle transacties vinden plaats via een beveiligde SSL verbinding.

Annuleren?

Als je de overschrijving reeds hebt voldaan maar toch besluit te annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice. Nadat je je rekeningnummer hebt doorgegeven, wordt je betaling teruggestort. Vermeld bij je overschrijving altijd je ordernummer.

Bezorging via

'n pakketdienst

TP heftruckservice werkt samen met verschillende bezorgdiensten. Dit is afhankelijk van de grootte van de zending. Samen streven wij ernaar uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.
U ontvangt van de pakketdienst een email met de trackingcode, zodat u kunt zien wanneer het pakket wordt aangeboden.
Wilt u de bezorging toch nog wijzingen? In de email met de trackingcode, wordt u ernaar verwezen.
Bent u niet thuis op het moment van bezorging, dan probeert de pakketdienst het de volgende dag nogmaals af te leveren.

Levertijden

Op de site wordt per artikel weergegeven wat de verwachte levertijd is.

Vertraagde levering

Wij streven er naar bestellingen binnen de aangegeven levertijd te bezorgen. Wanneer een levering vertraagd is, proberen wij je hier zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen.

Niet leverbare artikelen

Wij streven er naar alle bestelde artikelen te leveren. Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan word je hier per e-mail of per telefoon over op de hoogte gesteld. Wij storten het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen terug naar je bankrekening.

Retour voor consumenten

Doen we niet moeilijk over

Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. Daar gaan we wat aan doen, beloofd!

  • 30 dagen bedenktijd na ontvangst van je product
  • minimaal 2 jaar garantie op al onze producten
  • Bij ruilen; je nieuwe product vaak dezelfde week nog in huis
  • Bij defect: je product in 90% van de gevallen binnen 14 dagen werkend terug

Mag het terug

Even checken

Toch niet blij met je aankoop? Dan kun je dit binnen 30 dagen, na ontvangst van je product bij onze klantenservice melden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product aan ons terug te sturen. Graag wel in orginele staat en verpakking. Dus bekijk het product gerust van alle kanten maar neem 'm niet in gebruik. Ook wanneer het product net teveel gebruikt is, laten we je er niet mee zitten. Dan krijg je 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag terug.

100% vergoeding
  • Compleet, in orginele staat en verpakking
75% vergoeding
  • Incompleet en/of zonder verpakking
  • Beschadigd
  • Vies / gebruikt

Uitzonderlingen

op de regel

Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:
  • Software waarvan de verzegeling verbroken is
  • Producten vallend onder de artikelindeling ‘Gebruikt’ zijn uitgesloten
  • Op maat gemaakte producten zijn uitgesloten van retourzending
  • Retourzending van uw bestelling kan alleen plaatsvinden na akkoord van onze klantenservice
  • Retourzending voor zakelijke klanten

Terugsturen

naar het retouradres

Retourzending van uw bestelling kan alleen plaatsvinden na akkoord van onze klantenservice
Download het retourformulier, en vul deze in. Stuur deze samen met uw bestelling, voldoende gefrankeerd terug naar ons retouradres.
  • TP heftruckservice
  • Lange Amerikaweg 93, 7332 BP Apeldoorn
  • The Netherlands

Klachten

over artikelen

Heeft u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit binnen twee dagen na ontvangst te melden bij onze klantenservice. Verkeerd verstuurde of beschadigde artikelen kunnen geretourneerd worden naar het retouradres. Heeft u een andere klacht? Meld dit dan zo snel mogelijk bij onze klantenservice. U kunt uw klacht per mail info@esra.nl of telefonisch 055 542 75 45 indienen. Uw klacht wordt binnen 7 werkdagen behandeld. We sturen hier per e-mail een bevestiging van.

Retour voor zakelijke klanten

We helpen je graag

Wij begrijpen dat ook u als zakelijke klant spijt kunt hebben van uw aankoop en deze wenst te retourneren. Waar mogelijk verzorgen wij graag voor u een retour. Wij zijn hierbij afhankelijk van de medewerking van onze leverancier en de voorwaarden die deze hieraan verbindt. De kosten die zijn verbonden aan een retour, zoals kosten voor transport, administratiekosten en eventuele waardevermindering, brengen wij bij u in rekening. Esra is op basis van de toepasselijke voorwaarden en de wet niet verplicht om een retour te verzorgen wanneer u handelt in de uitoefening van uw beroep of bedrijf. Het retourrecht dat geldt voor consumenten is dan ook niet op u van toepassing. Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel.

Privacy

In dit privacyreglement informeren wij u over de wijze waarop Esra handelmaatschappij b.v. (hierna: “Esra”) als verantwoordelijke in de zin van de Wet bescherming persoonsgegevens met uw persoonlijke gegevens omgaat. Esra acht het van groot belang dat uw persoonsgegevens op zorgvuldige wijze worden verwerkt. Nadere informatie over de Wet bescherming persoonsgegevens kunt u vinden op www.cbpweb.nl.

TOEPASSELIJKHEID

Dit privacyreglement is uitsluitend van toepassing op alle activiteiten en overeenkomsten, die plaatsvinden respectievelijk gesloten worden via de website van Esra. De website van Esra kan links bevatten naar andere internetsites. Esra is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze gelinkte site en dit privacyreglement is ook niet van toepassing op deze gelinkte sites. Noch is Esra verantwoordelijk voor het gebruik van cookies op deze gelinkte websites van derden.

DOELEINDEN

Esra respecteert uw privacy. Zij zal uw gegevens dan ook uitsluitend registeren & gebruiken (voor zover dat nodig is) voor de volgende doeleinden:
  • Samenstellen van gebruikersstatistieken. Hiermee kan Esra de werking van de website optimaliseren, waarbij deze gegevens zo veel mogelijk worden geanonimiseerd. Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt;
  • Aanbieden en gepersonaliseerd leveren van onze producten en diensten;
  • Afhandeling van aangevraagde of verkregen informatie & het onderhouden van contacten met u;
  • Testen en verbeteren van onze producten en diensten;
  • Beveiliging en verbetering van onze website.
  • Esra zal uw gegevens nimmer zonder uw toestemming aan derden verstrekken.

BEVEILIGING VAN UW GEGEVENS

Esra streeft ernaar zorgvuldig met uw gegevens om te gaan. Om uw persoonsgegevens te beschermen tegen verlies en tegen misbruik door derden neemt Esra zorgvuldige en passende technische en organisatorische beveiligingsmaatregelen.

BEWAREN VAN UW GEGEVENS

In overeenstemming met de Wet bescherming persoonsgegevens zal Esra uw persoonsgegevens niet langer bewaren dan noodzakelijk voor de verwerkelijking van de doeleinden waarvoor zij worden verwerkt, dan wel zolang Esra hier wettelijk toe verplicht is.

WIJZIGINGEN

Esra behoudt zich het recht voor om wijzigingen aan te brengen in dit privacyreglement. Wij adviseren u daarom dit privacyreglement regelmatig na te lezen op eventuele wijzigingen

CONTACT

Als u vragen hebt over dit privacyreglement of als u uw gegevens wilt inzien, laten corrigeren of blokkeren, dan kunt u contact opnemen
Producten vergelijken Filters Wissen